На даний момент проводяться технічні роботи. Приносимо наші вибачення за тимчасові незручності((
7 днів на тиждень
9:00 — 21:00
Передзвоніть мені
Кошик
Додавайте товари

Відповіді на типові запитання

  • Оплата і доставка
    Які існують форми оплати замовлення? Чи можлива покупка в розстрочку або кредит?

    В нашій мережі ювелірних магазинів Ви можете оплатити покупку прикрас готівкою, а також банківськими картами. Також доступні послуги розстрочки і оплати частинами.

    В інтернет-магазині замовлення можна оплатити банківською картою, за допомогою платіжної системи LiqPay, а також перерахувавши вартість покупки на наш банківський розрахунковий рахунок.

    Я живу за кордоном, чи можу я купити виріб, сплативши його банківським переказом, але з доставкою по Україні?

    Так, ми надаємо таку послугу. Для цього Вам необхідно зв'язатися з менеджерами інтернет-магазину будь-яким запропонованим на сайті засобом зв'язку, а ми обговоримо всі деталі. Зверніть увагу - доставка здійснюється лише по території України.

    Чи можна перемістити прикраса з одного магазину мережі в інший?

    Так, ми можемо безкоштовно перемістити прикраси що сподобалися Вам між магазинами мережі. Ви можете приміряти і оплатити покупку в будь-якому з 24 ювелірних магазинів. Зручну для Вас адресу магазину Ви можете узгодити з нашим менеджером, або зазначити цю інформацію в формі замовлення. Термін доставки прикраси в зручний для Вас магазин обговорюється з менеджерами при оформленні замовлення. Зазвичай, для переміщення прикраси між магазинами одного міста необхідно 2-4 дні, а між магазинами в різних містах - до 7 днів.

    Які способи кур'єрської доставки ви пропонуєте?

    Спосіб доставки залежить від обраного Вами способу оплати. При виборі доставки накладеним платежем, Ви оплачуєте комісію за переказ грошей і доставку виробу. Якщо прикраса Вам не підійшла, оплачується і зворотнє пересилання.

    Якщо ж покупка була передплачена, то доставка здійснюється безкоштовно. Забрати посилку Ви зможете:

    - У відділенні «Нової Пошти» у Вашому населеному пункті;

    - У відділенні служби доставки «Автолюкс»;

    - За вказаною Вами адресою, кур'єром «Спеціального зв'язку».

  • Гарантія, обмін, повернення
    Як Ви гарантуєте якість золотих виробів?

    Ювелірні вироби, які допускаються до продажу, відповідають ДСТУ 3375-96, ДСТУ 3527-97, мають державні пробірні клейма, пломби, товарні ярлики та атестати на дорогоцінні камені, закріплені в виробі. Ми гарантуємо повну і точну відповідність всіх характеристик ювелірних виробів зазначеним на бірках і в атестатах.

    Чи можу я повернути прикрасу, придбану в вашому магазині?

    Згідно чинного законодавства України, ювелірні вироби належної якості, поверненню і обміну не підлягають. Однак, ми намагаємося завжди йти назустріч нашим клієнтам і як виняток можемо надати послугу обміну або повернення прикраси, що не підійшла Вам за розміром або іншими характеристиками. Для цього, Вам необхідно звернутися в фірмовий магазин мережі «Ювелірна Карта», де Ви придбали прикрасу, пред'явивши документ, що засвідчує особу (паспорт).

    Попередньо, просимо Вас переконатися, що:

    - прикрасу опломбовано і вона не має ознак використання;

    - в наявності бірка і атестат на закріплені в виробі дорогоцінні камені (при наявності таких в оздобленні);

    - в наявності товарний та касовий чеки

    Якщо у виробі, згідно документів закріплені дорогоцінні камені, то перед здійсненням обміну або поверненням, виріб на розсуд продавця-консультанта може бути відправлений на ювелірне виробництво, для огляду або експертизи. Термін експертизи може складати до 14 днів.

    В яких випадках обмін або повернення прикраси неможливий?

    Ми не зможемо обміняти виріб в наступних випадках:

    - пройшло більше 14 днів з дня продажу прикраси;

    - пошкоджена бирка, пошкоджено або знято пломбу;

    - прикраса має сліди механічних пошкоджень, хімічного впливу або ознаки використання;

    - прикрасу було створено за індивідуальним замовленням.

    Куди я можу направити зауваження або претензії до якості придбаних ювелірних прикрас?

    Претензії споживачів у зв'язку з недоліками товару та з інших питань приймаються у письмовій формі продавцями-консультантами мережі магазинів “Ювелірна Карта”. У претензії повинні бути вказані прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання, викладені суть претензії і вимоги до продавця. Претензія розглядається продавцем протягом 14 робочих днів з моменту її отримання.

  • Виготовлення на замовлення
    Чи виготовляєте ви прикраси на замовлення?

    У нас є власне виробництво ювелірних виробів. Якщо ви хочете замінити вставки, колір металу, пробу, розмір представленої на сайті моделі нашого виробництва, таку заявку може прийняти продавець-консультант нашого інтернет-магазину.

    А якщо ж Ви хочете замовити «авторську» модель, в тому числі за вашими ескізами, ми організуємо загальну зустріч та задіємо модельєра і технолога ювелірного виробництва.

    В обох випадках попередньо називається ціна, максимально наближена до кінцевої, але все ж приблизна, тому що неможливо спланувати вагу майбутнього виробу до сотих часток грама.

  • Характеристики золотих прикрас
    Як і де отримати точну інформацію про золотий виріб і дорогоцінне каміння в ньому після покупки?

    Вся інформація про ювелірний виріб міститься на сайті. Після покупки Ви можете перевірити характеристики прикраси на бірці виробу. На бірці зазначені: найменування виробу, артикул, назва металу і його проба, розмір виробу, його маса, ціна виробу за грам, ціна виробу, характеристики вставок, номер контролера ВТК і штрих-код виробу.

    До виробів з якими каменями додаються атестати?

    Атестати, що підтверджують характеристики вставок натуральноъ групи каменів, додаються до виробів з відповідними вставками дорогоцінних і напівдорогоцінних каменів. Перелік і характеристики всіх вставок у виробі наводиться на бірці.

    Хто проводить оцінку дорогоцінних каменів і видає атестати на них?

    Оцінка дорогоцінних каменів виконується експертами-геммологами, атестованими Державним гемологічним центром Міністерства Фінансів України (про що свідчать надані їм свідоцтва). Вони мають право видавати і підписувати сертифікати на дорогоцінні камені. Сертифікати завіряються печаткою підприємства, де працює такий експерт. Підприємство несе повну відповідальність за правильність оцінки каменів..

    Які параметри описуються в атестаті на діамант?

    У сертифікаті на діамант (або на групу каменів подібних характеристик, якщо мова йде про групу каменів в ювелірному виробі) зазначаються: маса каменю (або загальна маса), форма, колір, чистота, ступінь досконалості ограновування, а також відмітні ознаки, які визначаються експертом- оцінювачем в ході спеціальних геммологічних досліджень.

    Як розшифрувати опис вставок на бірці?

    Приклад розшифровки опису каменів на бірці: “діамант 6 КР-57; -0,024; 5/5; А; д1 означає: "у виробі 6 діамантів круглого ограновування з 57-ю гранями, загальною вагою 0,024 карат, з характеристиками 5/5 (5-колір, 5-чистота). Бірка кріпиться до виробу спеціальною ниткою із пломбою, щоб виключити можливість підміни виробу або бирки. Бірка є офіційним паспортом характеристик ювелірного виробу.

Не знайшли відповідь на своє питання?
Задайте його через форму зворотного зв'язку:

Задать вопрос