Інтернет-магазин працює у звичайному режимі: доставляємо прикраси Новою Поштою!
044499 55 55
з 9:00 до 21:00 (без вихідних)
Мої бажання
Кошик

Повернення і обмін ювелірних прикрас в ЮК: про що важливо пам'ятати

Повернення і обмін ювелірних прикрас в ЮК: про що важливо пам'ятати

Зміст:

  1. Повернення ювелірних виробів в ЮК: коли можливе?
  2. Будьте уважні! Найчастіші заводські дефекти
  3. Процедура повернення прикрас в ЮК
  4. Обмін прикрас
  5. Як обміняти прикрасу в ЮК: основні кроки покупця
  6. Коли обмін/повернення неможливе?

Форс-мажорні ситуації так само, як і невдалі покупки, трапляються з кожним. Навіть будучи надуважним до деталей, неможливо на 100% передбачити, як річ покаже себе в носінні. Наприклад, одна застібка на золотих сережках може справно виконувати свої функції, а така ж, на сережках з камінчиком, періодично заїдати. А все тому, що будь-яке фабричне виробництво не виключає ризик купити виріб із прихованими недоліками, які проявляються тільки в процесі носіння.

Хто не побачив: покупець або магазин? У яких випадках можна повернути виріб і отримати назад гроші? Ювелірна Карта розповідає про правила своєї мережі, а також про права покупців. Ознайомтеся з ними - і ви будете знати, як вирішити своє питання без зайвих нервів!

Перевірка браслета на дефекти

Повернення ювелірних виробів в ЮК: коли можливе?

Згідно з українським законодавством, «ювелірні вироби належної якості входять в перелік товарів, які НЕ підлягають обміну або поверненню». Про це йдеться у Постанові №172 Кабінету міністрів України від 19 березня 1994 року.

Однак, Ювелірна Карта завжди намагається йти назустріч своїм покупцям, тому, як виняток, може зробити обмін/повернення прикраси, яка не підійшла!

Читайте також: Як правильно вибрати каблучку з діамантом: 6 базових порад

Протягом 14-ти календарних днів зверніться в магазин ЮК, де купували прикрасу. При собі потрібно мати документ, що посвідчує особу (паспорт)!

Однак, попередньо, переконайтеся в тому, що:

  1. прикраса опломбована і не має ознак носіння (подряпин, слідів попадання рідини на виріб);
  2. у наявності бирка і атестат на закріплені у виробі дорогоцінні камені (якщо такі є);
  3. присутні всі документи на товар (гарантійний талон, квитанція, або товарний чек), заводське маркування, упаковка.

Згідно зі статтею 9 Закону «Про захист прав споживачів», товар належної якості (без дефектів) можна обміняти/повернути в магазин, якщо дотримані всі перераховані вище умови!

Золота каблучка з перлиною

Якщо за документами у виробі закріплені дорогоцінні камені, то перед обміном/поверненням, на розсуд продавця-консультанта, виріб може бути відправлено на ювелірне виробництво для огляду та експертизи.

Увага! Термін експертизи в ЮК може становити до 14 днів.

Будьте пильні! Найчастіші заводські дефекти

Якщо ви зберегли всі чеки, а зовнішній вигляд виробу ніяк не постраждав, у вас є всі шанси повернути виріб в магазин.

Повернення/обмін ювелірних виробів в ЮК можливе в разі заводського браку, але не вашого неакуратного поводження!

Чотири типові заводські дефекти:

  1. дефекти поверхні: пори, задирки, нерівномірність покриття. При примірці прикраси не завжди вдається помітити невеликі недоліки, особливо в умовах приглушеного освітлення;
  2. проблеми з застібками: розхитаність або, навпаки, заклинювання;
  3. закріпка вставки: не надійне обтиснення каменю, різний відтінок оправи, порушення симетричності розташування. Якщо останні два варіанти впливають на естетику прикраси, то перший - на її цілісність;
  4. проба на золотій каблучці/ланцюжку не відповідає дійсній пробі.

Знак проби на золотій каблучці

Процедура повернення виробів в ЮК

Претензії щодо купленого товару приймаються в письмовому вигляді продавцями-консультантами мережі Ювелірна Карта. У документі ви вказуєте своє прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання, суть претензії і вимоги до продавця.

Претензія розглядається протягом 10-14 робочих днів з моменту отримання.

Прикраса сподобалася настільки, що не хочете з нею розлучатися? За вашим бажанням, компанія може відремонтувати виріб за свій рахунок.

Читайте також: Як змінити розмір каблучки: 5 відповідей на найчастіші питання

Обмін прикрас

Якщо раптом браслет або інша прикраса не підійшла за формою, розміром, фасоном, або хочете змінити колір золота, у нас діє процедура обміну. Це стосується тільки нових і не пошкоджених виробів, у яких є бирка і товарний чек.

Обміняти виріб на інший аналогічний можна протягом 14 днів з дня покупки.

Як обміняти прикрасу в ЮК: основні кроки покупця

Якщо всі умови обміну дотримані, сама по собі процедура досить проста:

  • ви приходите в фірмовий магазин мережі Ювелірна Карта, де купували прикрасу, пред'явивши паспорт;
  • подаєте заявку на повернення виробу, яка розглядається протягом 14 днів;
  • після вирішення питання на вашу користь, вибираєте один з двох варіантів: повернення грошей або покупку прикраси того ж виду і дизайну.

Коли обмін/повернення неможливе?

Однак, не завжди правда на боці покупця. Продавець може відмовити покупцеві у поверненні товару в наступних випадках:

  • пройшло більше 14 днів з дня продажу прикраси;
  • пошкоджена бирка, пошкоджена або знята пломба;
  • прикраса має сліди механічних пошкоджень, хімічного впливу або ознаки носіння;
  • прикраса зроблена за індивідуальним замовленням.

****

Коли емоції беруть гору, часом важко об'єктивно оцінити всі достоїнства/недоліки бажаної покупки. Фахівці ЮК завжди ретельно перевіряють вироби перед відправкою! Однак, зайва пильність ніколи не буває зайвою.

Перед оформленням покупки переконайтеся, що поверхня виробу не пошкоджена, а також перевірте всі закріпки/застібки з зовнішньої і внутрішньої сторони!

Наші магазини
Розгорнути